Bani Pe Net

Cum sa faci Bani Pe Internet Din Blog
Blogul va crește, dacă scrii constant și te străduiești să o faci bine. Are însă nevoie de promovare de la bun început. Altfel ai putea avea nevoie de 10 ani ca să crești de la sine până în punctul în care  ai o audiență destul de mare încât să poată genera venituri.
Rețelele sociale pot fi extrem de eficiente în promovare și crearea notorietății blogului tău. Dacă sunt folosite corect. La fel de bine pot deveni o corvoadă și te pot împovăra. Cele mai eficiente în România sunt Facebook, Linkedin, Twitter, Google Plus (din rațiuni de SEO), Pinterest. Aici ai nevoie să pui pe hârtie un plan de promovare pe social media pentru a-ți transforma profilele sociale într-o mașinărie care promovează ideile în care tu crezi și conținutul tău (articole, produse etc). Să vezi ce tip de conținut este apreciat mai mult pe acest avanpost (poze, text, link, video), ce anume place mai mult și creează engagement (citate, sfaturi, opinii, întrebări etc) și la ce intervale de timp este mai eficient să le postez(dimineața, la prânz, seara, în timpul săptămânii, în weekend). Iar cel mai bun mod de a afla asta este prin teste. Și verificarea celorlalți: ce pare să funcționeze bine la alții? Va trebui oricum să testezi dacă ideile altora sunt  potrivite sau nu la tine. Ce funcționează la altcineva nu este obligatoriu să funcționeze și la tine.Poți începe, de altfel îți și recomand, cu produsele altora. Marketing afiliat. Când recomanzi produse ale altcuiva primești un comision din vânzările realizate. Spre exemplu când recomanzi o carte de pe elefant.ro sau o altă librărie. Asta nu crește prețul cărții în nici un fel, dar tu vei primi un comision în cazul în care cititorul este interesat de ea și o cumpără (sau cumpără alte produse de la acel magazin online într-o anumită perioadă de timp). Atenție: nu recomanda în articole prostii în ideea că poate le cumpără cineva. Efectul va fi invers celui scontat. Iar produsele recomandate ar trebui să fie compatibile cu subiectul blogului tău. De exemplu pe un blog pentru vegetarieni ar fi cam deplasat să promovezi noua linie de mezeluri afumate a măcelăriei de la colț. Cred că înțelegi singur de ce. În România există 2 platforme care oferă mai multe produse și unde magazine online se promovează: 2parale, respectiv Profitshare. Mergi la oricare dintre ele pe site, îți faci cont (e gratis), te înscrii în campaniile unui magazin online, iar apoi poți folosi linkuri de afiliere (linkul prin care recomanzi acel produs, link care este unic și doar tu îl ai). Mai există și posibilitatea de a folosi serviciul Google Adsense. Eu unul nu sunt mare fan Adsense, prefer platformele de afiliere dacă am de ales. Produsele tale A doua posibilitate, și cea pe care ți-o recomand cel mai mult, este să creezi propriile tale produse. Printre posibilități se numără: Ebook-uri (cărți în format electronic) Cărți și alte produse tipărite Servicii pe care le oferi și pe care le prestezi online Workshop-uri, seminarii (pe care le vei ține fizic) Webinarii (workshop, seminar pe care îl vei susține online) Etc E foarte important să înțelegi de la început că aici intri în secvența de vânzare. Nu este nimic în neregulă cu asta, este normal. Ai oferit materiale de calitate în trecut, acum e normal să ai beneficii din asta. Mă gândesc că nu aveai de gând să ții la infinit un blog pe care să-l suporți tu financiar, fără a avea vreodată un beneficiu. Gândește-te la vânzare ca la un schimb de valoare. Oferi ceva contra unei sume de bani. Cât timp ceea ce oferi tu valorează peste suma de bani pe care o ceri, totul este în regulă. De acum vei începe să-ți promovezi produsul(ele). De la sine nu se va vinde. Chiar dacă ai o audiență serioasă și un produs valoros. Faci o pagină de prezentare a produsului tău și direcționezi cititori spre acea pagină. Îți spun sincer că eu unul nu am vândut întreaga mea viață ceva, până când am deschis blogurile în engleză (am câteva de nișă). Am învățat de la zero. Întrebări frecvente Pentru că subiectul este extrem de vast și cu siguranță sunt puncte neacoperite, o să încerc să răspund la câteva întrebări pe care le-am primit eu de-a lungul timpului în ședințele de blog coaching pe care le-am acordat: Despre ce să fie produsul meu?  Păi, ții minte că am vorbit mai devreme despre cum să îți cunoști mai bine audiența, problemele lor și cum îi poți tu ajuta? Ei bine, acum e momentul să faci magie: folosește acele informații ca să-ți dai seama ce îi doare pe ei și unde îi poți tu ajuta cu produse. Începe cu ceva simplu. Cum creez produsul dacă nu îl am?  La primul produs poți folosi parțial articole de pe blog, rescrise și adaptate. Nu lua cu copy-paste și atât. Adaptează și completează cu materiale noi scrise special pentru asta. Am vorbit ma devreme despre a „scrie bine și de calitate”. Am un blog pe care-l citesc prietenii și familia. Cum fac să mă citească mai multă lume?  Scrie constant și bine. Învață să scrii tot mai bine. Promovează fiecare articole prin profilul pe care îl ai pe rețelele sociale (sper că ai până acum cont pe fiecare). Crește-ți influența pe aceste rețele, adăugând în lista ta de prieteni persoane influente. Cere prietenilor și cunoștințelor să-ți dea share la articole (spune-le exact așa „dă, te rog, un share”). Scrie din nou și mai bine. Învață să scrii articole pilon și articole mai catchy alternate cu articole foarte serioase. Devino o autoritate online în nișa ta. Învață. Apoi nu vei mai avea nevoie de toate astea, oamenii te vor promova văzând că oferi mereu calitate. Deja m-am întins prea mult cu acest articol. Am inclus mai multe întrebări cu răspunsuri în versiunea de ebook a acestui articol. În loc de încheiere Acest articol mi-am dorit să îți ofere un traseu de urmat, cu idei și sfaturi despre pașii pe care îi ai de făcut, exact cum am făcut și eu. Acum ai șasiul unui blog cu potențial de succes. Mai departe depinde de tine și de cât vei lucra la el. Am citit undeva un citat – „Cu cât muncesc mai mult la obiectivele mele cu atât devin mai norocos și ele se realizează”. Îți spuneam că blogul meu este cel mai popular blog românesc de dezvoltare personală cu peste 120.000 vizitatori luna trecută. A fost mereu așa? Nu! Iată mai jos cum a arătat traficul în ultimii 2 ani. Dacă aș fi renunțat la mijloc, când nu aveam vizitatori pe site, nu aș fi știut niciodată unde pot ajunge. Și drumul meu de-abia a început.  
Descarca planul de afaceri 2016 alaturi de zizugames si te punem la treaba vrei bani nu sta degeaba ia acum pdf care te poate pozitiona in lumea banilor online mult succes
                                               
Bani Pe Net




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu